Hinner inte

Just nu jobbar jag väldigt mycket. Både på dagarna och kvällar/nätter så jag hinner inte blogga. Jag ska slänga upp något så fort jag hinner men kan inte lova att det kommer så mycket roligt förrän möjligtvis på måndag.

Imorgon ska jag jobba i fiskboden på dagen och antagligen på restaurangen på kvällen. Hundarna får sitta utanför mitt jobb i skuggan på dagen och vara själva hemma på kvällen. Om de är hemma själva hela dagen så lär de riva huset. Jag hinner dessutom omöjligt gå ut med de på dagen om de är hemma. Chansen är större att jag eller någon annan på jobb kan gå ut med de när de sitter där nere. Japp alla lösningar e bra utom de dåliga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0