De senaste dagarna

De senaste dagarna har tillbringats i Helsingborg med älskling och bästa kompisarna i världen!
Jag har ridit Gabbis häst. Riktigt trevlig häst! Mycket trevligare än vad jag trodde! Jag fick hoppa honom lite också, riktigt kul! Hej träningsvärken!
Dessie va med mej alla dagar och hon njöt av att få följa med.
I onsdags gick jag Dessie och Gabbi på stan. Dessie följde med in överallt. Hon låg så stilla och fint när jag provade kläder, haha älskade hund! Sen tog vi en fika på Ebbas fik. Dessie fick en skål med vatten och satt sedan snällt vid sidan när vi fikade. På kvällen åkte vi hem till Gabbis pojkvän Kenny. De har enhund där som heter Bullen, schäfer bordercollie blandning, riktigt trevlig. Dessie och Bullen rök ihopa en gång men det va inte så farligt. Det löste vi snabt :) Efter lite film och pizza åkte jag ner till älsklings jobb sen åkte vi hem till honom och kollade skräckfilm. Dessie stormtrivs hemma hos honom. Hon får all uppmärksamhet i världen och det gillar hon!
 
Igår lämnade jag Dessie hos mamma och sen åkte jag och älskling och bowlade med Gabbi och Kenny. Jag e asbra på att bowa ;) Jag kom faktiskt tvåa, Kenny vann.
 
Sen bar det av till Ven igen. Nu vill jag bara jobba så mycket jag kan så att dagarna går snabt. Jag e inte riktigt supertrött på att bo här än men snart blir jag säkert ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0