Tillbaka!

Nu är jag och dessie tillbaka här på bloggen igen. Jag har inte riktigt haft tid eller lust att blogga på ett bra tag. Men nu är vi här igen.

Träningen går framåt. Vi utvecklas självklart inte lika mycket som vi hade gjort om vi hade haft tränare men jag känner ändå att jag har utvecklats lite själv. Jag kan lita mer på dessie och på det viset kan vi utvecklas tillsammans. Vissa saker sitter väldigt bra andra lite mindre bra. Slalomen är det som vi måste jobba på mycket innan vi kan börja tävla men det är inte långt kvar nu. I mars börjar de första klubbtävlingarna och jag har tänkt att vi ska våga göra vår debut då.
Jag har inte tänkt på att vi är duktiga men när jag ser att vissa i min grupp som tävlar klass två, gör ungefär samma misstag som vi så känns det ganska bra ändå. Jag är ju väldigt mesig, jag kan ju inte riktigt tro på det vi kan och det är det som ofta sätter käppar i hjulet för oss.
När jag får pengar nästa gång, alltså i slutet av mars, ska jag nog ta en privat lektion med Lotta för att få lite tips och råd och kolla av lite var vi ligger.

Doris växer så det knakar. Hon är inne i sitt första löp nu så jag tror att det snart blir lite slagsmål om rangen. Förhoppningsvis blir det inga allvarliga slagsmål utan bara några tillrättavisanden från någon av de.

Imorgon ska vi träna igen. Hoppas att vi är på bra träningshumör då :)

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0