E våren här?

Idag har det varit underbart väder och det är väl klart att jag lyckas tajma det så bra att jag inte har haft hundarna idag. Jag vet inte om jag sagt det innan men jag har inte hundarna så ofta när jag är hos pappa, dvs varannan vecka. Dessie brukar få komma till mej på helgerna när jag e hos pappa men veckodagarna är svåra att lösa.

Jag är hos mamma nu vilket betyder att jag är med hundarna :) Doris växer och växer. Jag tycker hon blir grövre och grövre för varje vecka, snyggare och snyggare med andra ord :) ska försöka få mamma att ställa ut henne så fort utställningarna drar igång. Har inte riktigt koll på det bara. Borde kolla det snart. Om inte mamma vill eller kan ska jag försöka skrapa ihop pengar till det så ska jag prova ställa :)

Dessie och jag ska fortsätta öva på slalom och försöka få rätt på det. Sen ser ni oss på banorna åsså :D våren tar med sig mycket roligt!

Nu ska jag sova. Gonatt alla!

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0