Sjuk!

Jag lyckades bli sjuk under julen. På julafton krånglade halsen och sen kom febern. Typiskt när man får lite ledigt från jobb så blir man sjuk. Jag va hemma från jobb idag och sov mycket. Har varit ute i den friska luften åsså vilket var skönt. Imorgon ska jag ge mej på att jobba igen. Det kommer nog bli lite kämpigare än det brukar vara men det ska gå! :)

Julen har varit mysig trots allt och jg har fått fina julklappar bl.a. Ett par skor av min pojkvän! Varmt och skönt blev det om fötterna :) pengar trillade också in och glas av olika slag också. Tack så mycket för allt! :)

Imorgon efter jobb imorgon har jag blivit lovad våfflor av pappa och lillebror och sen ska jag hem till mamma och hundarna.

Pussar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0