Julafton

Jag har precis vaknat, innan klockan ringde självklart! Man är nog lite spänd på julafton fast jag trodde att jag va helt utan julstämning.
Jag ska snart upp och hoppa in i duschen. Bäst man tar den innan alla vaknar och vill ha den. Min syster va smart och gick upp först och tog den. Jag ångrade bog mej precis förresten, jag tror jag äter frukost först :)

Jag antar att all den härliga snön som kom igår är borta eftersom min mobil står på 5 grader ute. Tråkigt, hade varit ganska mysigt om snön låg kvar iallafall på julafton.

Juste jag ska göra vid hundarna sen också. Dessie blev badad igår för hon hade rullat sej i hästkiss (!) så hon blev ren och kammad och luktar gott. Doris blir nog skonad från badet, men kloklippning, borstning och pyntande ska det bli. Båda två ska ha fina röda pärlhalsband (blev lite över efter julklappsinslagen). De kommer bli sååå fiiina :)

God jul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0