hej!

Ja nu va det ju ett bra tag sedan jag skrev. Det har hänt en del sen sist. Jag har varit på två bröllop, ett serbiskt och ett svenskt. Det va väldigt kul! Jag tycker nog att vi borde hämta lite inspritaion av serberna ;)
 
Jag har passat gården några dagar också. Allt gick super. Mycket mys med hästar och hundar.
 
Dessie och Doris har fått följa med till jobb en dag. Det gick kanonDoris skötte sej som en stjärna. Inget tjaffs alls. Hon brydde sej mest om katterna och deras mat. Dessie däremot hade väldigt kul med Santo, en tre årig schäfer. Båda två kommer få följa med fler gånger när jag kör ut till jobb. Det är riktigt bra hjärngympa för de. När de va med sist sov båda två som stockar resten av dagen. Det blev så många nya intryck och mycket bus!
 
Dessie ska få följa med på söndag igen. Det ska bi skönt för henne och mysigt för mej. 
Jag ska jobba söndag också sen är jag edig tre dagar över jul. Det ska bli riktigt skönt!
 
Ja nu är det snart jul. Jag bakar hela tiden känns det som. Jag håller på med julgodis till julafton som jag ska bjuda släkten på och ja ska göra 3st korgar fulla med godis och bullar! Ska klippa en bild på en av de när de är klara. 
 
Min ridning går bättre och bättre nu. Jag tränade för Shinys ägare häromdagen och det gick kanon! Känns verkligen som att allt lossnar mer och mer. Han är så otroligt välriden och fin, flyttar lätt fram och tbx och är väldigt lättpåverkad! Fiiina shiny <3
 
Imorgon ska jag städa pappas bil, baka mer julgodis och göra en korg. Sen på kvällen ska jag och min fina pojkvän titta på "berättalsen om Pi". Jag har höga förväntningar om den så jag hoppas den är bra!
 
Det var nog allt för nu. Jag ska skärpa mej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0