Fullt upp!

Ja, var ska jag börja?
Igår vaknade jag brevid min älskade pojkvän och två hundar. Kan det bli bättre?! Sen rullade dagen bara på.
Jag tog med dessie hem till pappa, där fick hon vara medan jag va på en snabb glöggträff i stallet. När jag kom hem var det bara att dra igång med bakandet. Jag gjorde klar mintkokosfudgen, bakade vaniljcirklar, gjorde garnering till cupcakesen och gjorde karamelliga popcorn. När jag var klar med det han jag precis duscha och slänga ihop en fin korg med julgodis till min pojkväns mamma sen bar det av till bion. Pappa va gullig och tog hand om dessie igen!

När jag kom hem från bion var det bara en enorm hög med disk som återstod sen kallade sängen!

Filmen var förresten väldigt bra. Jag trodde den skulle vara bättre, men det var väldigt bra ändå!

Idag va dessie med mej på jobb. Det gick kanon! Det blåste jätte mycket, kändes som att man skulle blåsa bort! När jag va klar gav jag min chef en korg med julgodis och sen körde jag och dessie hem.

Ikväll har jag och syskonen haft lite julmys hos mamma och nu ska jag snart sova. Är helt slut efter de senaste dagarna!

Här är en bild på en av korgarna. Den är inte inslagen i plast än.

Ha det bra sålänge så hörs vi snart igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0