The end

Nu e jag inne på slutspurten! Två dagar kvar i fiskboden sen flyttar jag hem och börjar jobba på pepino. Det ska bli riktigt kul att jobba där. Jag va där och provjobbade i lördags och det va jätte kul. Det va härligt att hantera lite häst och mysa med fölisar. Ser fram emot detta :)

Måste dock köpa en massa hästsaker så jag funderar på att köra upp till ullared och handla det. Tycker att det e för dyrt att handla allt jag behöver på hööks. Däremot har jag hittat ett par jääättte snygga ridstövlar på hööks som jag vill ha. Jag ska önska mej de när jag fyller år om det blir så att jag får rida på jobb. 

Jag va hemma i helgen och hade den mysigaste helgen nånsin. Träffade min vovve och min pojkvän. 

I torsdags åt jag och Gabbi på restaurangen. Det va trevligt och gott. Efteråt åkte vi  hem till en av mina jobbekompisar och drack lite och pratade lite. Trevligt trevligt.

Imorgon e det jobb igen. Jag läste ut min bok idag på jobb så jag har ingen aning om vad jag ska göra på jobb imorgon. Det är nästan helt dött på ön och imorgon ska det nog tom regna. Jag överlever nog :)
Jag ska packa imorgon kväll för på torsdag åker jag hem :D

Hörs imorgon!
Puss&Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0