Söndag

Då va det sista dagen på jobb idag denna veckan. Ny vecka imorgon med mer jobb. Jag ska jobba i fiskboden måndag och tisdag sen får vi se om de behöver mej inne på restaurangen. Oavsett vilket så ska jag passa en vovve nästa vecka :D Det är en jobbekompis (från restaurangen) hund. Det är en basenji. Jag har aldrig träffat på denna rasen tidigare så det ska bli kul att se vad detta är för en prick :) Jag vet inte så mycket om den mer än att det är en tik och hon heter Candie. Det kommer definitivt mer uppdatering om detta så fort jag har träffat henne. Hon kommer på tisdag :)
 
För övrigt har det bara varit jobb varje dag. Imorgon har jag jobbat två veckor i sträck och det e som sagt inte slut än. Vi får se hur det blir med uppdatering imorgon. Allt beror på om jag ska jobba kväll eller inte. Så om jag inte e här så vet ni att jag jobbar ;)
 
Jag saknar min vovve! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0