Sista rycket

Nu ska jag jobba idag och imorgon sen har jag några dagar ledigt! Skönt!
Längtar gräsligt mycket till torsdag då jag och Gabbsan ska äta och ha kul! På fredag ska jag åka hem och träffa min vovve och min pojkvän :) Det e segt att jobba nu de sista dagarna. Det kommer bara gå långsammare och långsammare ju närmare torsdag det blir.  Som tur är har jag en bra bok att läsa på jobb som gör att tiden går lite fortare :)
 
Jag saknar att ha en vovve runt mej. Har varit hundlös nu i nån vecka tror jag och det känns verkligen konstigt. Jag förstår inte vad jag gjorde när hundarna inte fanns i mitt liv!
 
Nu ska jag snart kila iväg till jobb. Ha det bra så länge så hörs vi snart igen!
 
Puss&Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0