13 dagar kvar

Nu är det inte långt kvar. Förhoppningsvis jobbar jag varje dag fram tills jag flyttar hem. Om 6 dagar ska jag och Gabbi äta på restaurangen och ha det mysigt. 

Jag mailade min tränare igår om hon hade någon kurs på gång. Det hade hon inte men hon har privatlektioner så det blir nog det. Men det känns ändå som att jag kommer få ut massor av det så det ska bli kul :) Jag längtar!
Jag ska också ut med mamma och Doris på klubben en gång i veckan och träna. Ska bli kul att trappa upp träningen lite så det blir lite mer seriöst!

Jag måste dock ut och träna både Dessies och min kondition. Så när jag kommer hem ska det ut och joggas efter jobb nästan varje dag! Haha kände direkt hur jag inte kommer hålla det. Men både hon och jag behöver det så jag ska försöka hålla det. 
 
Det va allt jag hade nu. Ha det sålänge!
 
Puss&Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0