Kameralös

Efter branden blev alla våra saker tagna till sanering. All elektronik är farlig att ha hemma eftersom det kan finnas aska i de och det kan leda till en annan brand. Jag kommer varken få tillbaka min dator eller min kamera. Datorn känner jag inte så stor saknad av men kameran är värre. Jag hoppas att jag får ut pengar av försäkringskassan så jag kan köpa en ny ganska snart. Det är ju nu på våren som man vill kunna fota en massa. Så nu förstår ni varför det inte kommer ut så mycket nya fina bilder här på bloggen.

Jag kom precis på att det kanske hade varit bra att kunna köpa en ny dator också så jag kan lägga in bilderna där och så jag kan skriva klart mina skoluppgiftet :)

Men allt löser sig nog snart! Nu har vi iallafall flyttat tillbaka in i lägenheten och allt är nytt och fint. Jag ska försöka ta någon bild med mobilen och visa hur allt blev när vi satt ihopa alla lådor och skåp osv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0