Det står stilla

Just nu är det mest massa små saker som fixas i lägenheten, mest i köket. Det känns lite som att man bor på en arbetsplats.. Men det blir snart klart :)

Det blir inte så mycket tränat med hundarna heller för skolan och lägenheten tar upp en massa tid. Men nästa vecka e jag ledig måndag och tisdag så man kanske ska ta sej ut till klubben och träna eller bara träna lite hemma i trädgården. Problemet brukar vara att jag har Doris samtidigt som dessie. Det passar inte riktigt damerna när de ska behöva vara ifrån varandra, eller kanske mest att den ena ska få ha kul och inte den andra. Så jag brukar låta bli att träna dessie då. Mest för att jag tappar tålamodet. Antagligen är det bra för de att öva på att titta på när den andra tränar.. Kanske bra för mej åsså att öva upp mitt tålamod ;)

Imorgon ska jag försöka skriva klart en historia uppgift vilket gör att jag avslutar historiakursen också. Då har jag bara engelska, biologi och idrott kvar. Najs! Det betyder en massa ledigt! Studenten närmar sig! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0