Nöjd

Jag har nästan gjort klart mitt religionarbete och varit ute och gått i en timme. Jag känner mig väldigt flitig.

Jag och hundarna var på mammas jobb och hälsade på. Vi kom när dom åt och såklart ville hundarna också ha. De fick leversnittar, som en av mammas jobbekompisar hade laddat upp med när hon hörde att vi skulle komma, köttfärs och lite bröd. När jag och hundarna skulle gå hem hade Doris mage svullnat upp och var ganska hård. Jag lät henne gå länge och lukta på väg hem så att hon skulle bajsa men det gjorde hon aldrig. När vi kom upp la hon av världens rap som luktade jag vet inte vad och sen bajsade hon på golvet. Efter det tyckte jag att hennes mage såg bättre ut. Men när jag skulle ut med de igen såg hon ut som ett vildsvin! Jätte tjock va hon det såg ut som att hon hade en fotboll i
Magen. När mamma kom hem gick vi ut och lekte lite med de och Doris sprang runder och va hur glad som helst fast hon orkade inte riktigt lika mycket. Hon drack jätte
Mycket när hon kom upp och nu ser det en aning bättre ut. Jag tror det har löst sig imorgon. Det viktiga är att hon iallfall inte har förstoppning och att hon är pigg och glad som vanligt.

Imorgon ska jag vara på djursjukhuset hela dagen. Jag hoppas att det bli lite mer att göra än det brukar.

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0