Höganäsmarknad

Jag har precis gått en sista tur på marknaden. Det är Jätte kallt ute och jag är mera trött. Hittade en del saker men det roligaste va att pruta till min syster när hon ville ha tröjor. Det är skitkul när man lyckas och de som säljer inser att jag inte kommer köpa om de inte sänker priserna:) det blev två tröjor till henne, den ena fick vi 70 kr billigare och den andra 100 kr billigare. Haha jag e super bra på att pruta!!
Jag köpte ett mobilskal och en skyddsfilm till mobilen och en skyllt som jag ska sätta på mammas dörr. Jag hittade ingen till pappas grind till trädgården så det får jag ta en annan gång. Ny ska vi äta kvällsmat hos
Farmor och farfar sen åker vi nog hem..

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0