Dålig dag!

Ja min dag har varit ganska blandad.

Imorse hade jag en körlektion. Det gick ganska bra. Det blev en liten insident i början men sen gick allt super. Men den där lilla insidenten följde efter mig hela dagen dock..

Skolan gick bra. Efter skolan skulle jag gå och hämta ut medicin på apoteket som en läkare skulle ha skrivit ut igår. Men det hade han inte. Sur blev jag! När jag kom hem provade jag fixa appar till min telefon igen. Det gick inte och min värld rasade :P Jag gick in på min internetbank och kollade och instalerade Verified by visa och världen blev gensat ljusare igen :D Nu kan jag lyssna på spotyfi och ladda ner appar!!! Tjohoooo! :D

Imorgon ska jag träffa min älskade hund igen. Åh jag saknar henne. Nu ska jag nog ut och gå en runda och skaka av mina aggresioner ;)



Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0