Biblioteket

Idag va jag med mamma och Lukas på biblioteket. Jag skulle från början leta efter en bok om kissing spines till mitt skolarbete men det slutAde med att det inte fanns någon bok om det så jag ställde mig och läste hundböcker istället. Jag läste om hur hundar blir i "tonåren". Jag har inte satt mig in i detta speciellt mycket innan. Det va väldigt roligt och jag blev lättad när jag läste om att de gärna testar rangen, speciellt när maten kommer fram och när man är ute och går. Jag tror definitivt att det är såhär i kombination med att hon ska löpa och att Dessie tar mammarollen lite över Doris.

Jag blir mer motiverad att lösa det nu när jag är mer säker på varför det är såhär. Jag blir väldigt taggad och är väldigt övertygad om att det ska bli bra igen!

Dessie ville förresten "döda" en bordercollie idag men den ville döda henne också så jag kan väl kanske inte klandra henne ;)

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0