Tränat

Har precis varit och tränat agility med mamma dessie och Doris. Doris tränade på tunnel och provade på slalom. Jag och dessie tränade framförbyte och råkade prova på ett blindbyte också. Det va inte meningen men det va lite lättare för jag behövde inte tänka på min placering lika mycket som i framförbyte. Det kan ju bas så också att blindbyte är lättare att lära sig. Jag vet ju inte heller om jag gjorde det helt rätt. Nog om det. Framförbytena sitter bättre och slalomen är vi snabbare på. A:et tycker vi är väldigt roligt. Ibland lite för roligt så roligt att dessie hoppar över kontaktfältet. Det gillas inte!

Nu är vi på bussen på väg hem med ett stycke trötta hundar. Tog lite bilder när vi satt och väntade på mamma utanför maxi. Men bilderna blir som de blir med en iphone :p

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0