Doris tänder

Jag såg häromdagen att Doris nya hörntänder hade börjat växa ut sidan om mjölktänderna. Jag blev orolig att mjölktänderna inte skulle trilla för de var inte ens lösa. Men jag sa till mamma att vi skulle lugna oss lite för de kanske trillar snart eftersom den nya tanden är bredare än mjölktanden. jag tänkte gå om på smådjursklinken och fråga men det blev inte av. Så ringde jag mamma igår för att fråga hur det såg ut nu. Så sa hon att den ena hade trillat. Antagligen för att mamma har köpt nya ben till hundarna. Som tur va var det den tanden som såg värst ut när jag tittade som hade trillat. Så nu har hon ägare som är gladare och som fortfarande har pengar i plånboken ;) den andra tanden trillar nog snart också men jag ska hålla koll på den :)

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0