2a

Doris var väldigt duktig idag. Hon skötte sig exemplariskt för att vara 5 månader. Dommaren gav Doris bra omdömme bl.a korrekt huvudform, korrekta ben och tassar, fin och smidig gång men lite för smal.
Doris syster kom 3a. Det kommer bilder på både Doris och hennes syster (som jag inte kan komma ihåg vad hon heter) snart.
Till nästa gång ska vi köpa en stor bur och stolar. Det va inte så bekvämt att sitta på golvet hela tiden :P Men doris hade nog inget emot det. Det är mest för att hon ska få lite lugn och ro.

Dessie är mitt i höglöpet och är tydligen förjävlig. Jag har inte henne nu för jag är hos pappa. Mamma berättade att hon är en surkärring, gnällig och mammig. Jag är faktiskt ganska glad att jag inte har henne nu (A)

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0