Skärpning

Skärpning från min del nu! Jag e världens lataste människa tror jag. Jag kan blogga från telefonen och ändå gör jag inte det..

Dessie löper fortfarande och Doris äter fortfarande allt. Hon har tillochmed börjat hoppa upp mot diskbänken och dra ner saker och MAT. Senast idag åt hon upp skorstenen och ena väggen på vårt fina pepparkakshus och i nästa sekund hoppar hon upp mot diskbänken och tar en tugga av några kakor som vi bakade igår. Man blir helt trött. Dessie tittar på mej precis som hon tänker " hjälp ta mej härifrån". Jag hoppas det går över snart för jag börjar bli less på detta. Tycker lite synd om mamma som har henne 24/7 :p

Doris är ca en dm högre än dessie nu. Det känns faktiskt som att man har en stor hund nu. Dessie ser ut sonen tax haha det ser ut som att hon har fått längre rygg och kortare ben. Men det är ju Doris som har blivit större.

Mamma och Doris är i full gång med att träna lydnad ute hos Petra. Jag och dessie hoppas att vi kan börja träna snart igen. Men jag är helt säker på att om det inte blir denna veckan blir det nästa :)

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0