Inget speciellt

Har väl inget speciellt att uppdatera med men känner att jag borde skriva något iallafall.
Dessie va hos mig lördag till söndag. Det va väldigt härligt att ha henne själv igen. Tänk att det kan vara skönt att ha en hund att gå ut med sent på kvällarna ;) vi va nere på gröningen en runda och lekte med bollen vilket uppskattades mycket av henne. Kändes som att det var 100 år sedan jag gjorde det sist med henne. Hon har förresten slutat löpa, så om jag har blivit frisk till torsdag blir det självklart träning. Jag tror till och med att det blir det vilket som. Jag har ju missat 3 gånger nu..

Doris växer så det knakar. Hon är nog en halv dm högre än dessie nu. Dessie blev helt plötsligt väldigt liten :p

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0