Vårkänslor

Även om det e typ tre minusgrader ute så värmer solen. Fåglarna kvittrar och det blir ljust tidigt och e ljust länge. Jag e gladare och djuren är gladare. Hästarna, hundarna och katterna på jobb springer och hoppar och e mer uppspelta än va de varit under hösten och vintern. Jag märkte det på dessie igår men jag kopplade inte riktigt. Hon sprang precis mej och ibland tom framför! Det va länge sen sist, hon har lixom bara hängt efter innan. Roligt för henne och roligare för mej!

Snart jag vi börja träna igen! Jag ska träna Doris på att vara hemma själv så jag kan plocka med mej dessie ut på klubben och träna. Jag vill ju faktiskt prova tävla till våren och sommaren! Träningen har legat på is pga vädret och för att det blivit mörkt så fort. Men snart så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0