Lyckad dag i Ullared

Gårdagen på gekås i Ullared blev lyckad. Jag hittade nästan allt jag ville och lite till. De hade inte så fina träningskläder så det får bli en annan gång. Jag ska försöka räkna upp lite jag köpte.
Shampo, hårfärg, en ring, skarf, en t-shirt, två linnen, en tjocktröja, två kuddar, en stavmixer, träningsskor, en repleksak till dessie och lick treat till hundarna. Säkert nått mer som jag har glömt så jag lägger upp en bild på det också. Juste en 20års present till Gabbi också ( finns såklart inte med på bild ).

Nu när jag har tränings/löpningsskor så har jag ingen ursäkt längre! De dagarna jag inte har Shiny ska jag ut och antingen springa eller powerwalka!

Jag kom precis hem från Shiny. Det blev ingen vettig ridning idag heller. Det blev mys och lite försiktig skritt på en slaskig bana i regnet. Jag hoppas på bättre väder snart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0