Länge sen..

Det va ett tag sen jag bloggade sist. Det har inte hänt så mycket i hundväg.
Träningen i torsdags va kanon, dessie va en stjärna. Vi gjorde det vi tycker är kul, banor med mycket hopp och spring. Det har fortfarande inte kommit några filmer på våra träningar och jag ska försöka fixa det för denna gången blev det faktiskt några bra:) men jag måste få tid över till det också. Imorgon är det skola körlektion och sen en massa plugg för att komma ifatt. Jag va hemma ett par dagar pga min hals. Så det finns nog en del jag måste göra.

Dessie löper så det blir ingen mer träning på iallafall 2 veckor.. Tråkigt nu när det väl har lossnat..

Jaha men efter en blandad helg med massor av roligheter och en del tråkiga saker så ska jag återgå till verkligheten och rutinerna i skolan osv.

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0