Klänning

Jag provade en del klänningar idag och hittade den sorten jag vill ha tillslut. Det va ju meningen att jag skulle ut och titta efter olika klänningstyper. Mammas kompis ska ju kanske sy en klänning till mig så därför behövde jag veta vad för typ av klänning jag vill ha. Jag hittade en jätte fin klänning med tubtopp och lite vid där nere. Haha bra förklarat men jaja ni går se sen när det närmar sig och jag vet hur det blir.

Imorgonbitti ska jag, mamma och hundarna åka ut till råådalens brukshundsklubb och träna dessie och börja med doris också. Det ska bli kul och se hur det går för Doris och se om hon tycker det är kul. Jag och dessie ska öva lite på framförbytena. Jag är en sån människa som behöver tänka på en uppgift ett tag och lixom bearbeta den i huvudet så har jag lättare att utföra den sen. Så jag hoppas att det lossnar lite imorgon iallafall. Jag ska be mamma ta lite kort och kanske eventuellt filma lite också. Idet fram emot det förutom att jag måste gå upp typ 7 på morgonen. Men det är så det blir ibland :)

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0