3 hundar

Jag, pappa, Lukas och hundarna skulle ut och träna lydnad på gården. Pappa fotade. Doris har lärt sig jätte fort och dessie är fortfarande lika glad för att träna.
Efter några minuter kom Sally utspringande och så va leken igång. Herregud va mina 2 kan skälla! Jag kan ju säga att det va tur att det är mitt på dagen så att grannarna inte sov. Sallys ägare skulle till läkaren så kg erbjöd mig att passa henne, så nu är det fullt hus. Bara det att jag skulle tvätta alla tre hundarnas tassar va ett projekt för sig. Men jag är helt övertygad av att jag skulle klara av minst 2 hundar till ;)
Sally är så himmla härlig att ha och göra med också. Hon är lätt att säga till. Det är lite jobbigt att hon är lite för känslig för tillsägelser. Så fort man säger till henne slänger hon sig runt på rygg. Men det är ju bara ens sak jag måste tänka på och det är ganska logiskt att alla hundar inte reagerar likadant. De är ju olika individer precis som vi är. De ska ta valpar på Sally tror jag och det hade ju inte varit fel att ha en sån sötnos hemma. Hon är en långhårig Jack russel med uppåtstående öron och är väldigt lång i kroppen. Vi får väl se ;)

Jag har fler bilder på hundarna som kommer så småningom. Pappa fotade ju idag så bättre kommer :)

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0